دستگیری عامل هتک حثیت یک دختر جوان در تانگو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگیری عامل هتک حثیت یک دختر جوان در تانگو
نوشته شده در چهار شنبه 4 تير 1393
بازدید : 1014
نویسنده : محمدرضا آذری

فردی اقدام به هتک حیثیت یک خانم جوان در شبکه ارتباطی تانگو کرده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ " مرتضوی " سرپرست پلیس فتا اصفهان بیان داشت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی با نام و مشخصات وی در تانگو مطالب کذب و خلاف واقع و همچنین تصاویر غیر مجاز درج کرده و باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: نهایتا با انجام اقدامات علمی و تخصصی کارشناسان و متخصصین پلیس فتا اصفهان در فضای سایبر متهم شناسایی و دستگیر شد.
این مقام مسئول عنوان داشت:متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتک حیثیت شاکی بدلیل اختلافات قبلی اعلام کرد.
سرهنگ مرتضوی افزود:
برابر قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های مخابراتی و رایانه ای صوت و تصویر یا فیلم یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا به هر نوع موجبات هتک حیثیت افراد به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: